Jak dodać własną domenę do Office 365? • Microsoft Office 365 • michalin.pl
16942
post-template-default,single,single-post,postid-16942,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive


Jak dodać własną domenę do Office 365?

Z czasem własna domena dodana do Office 365 to konieczność. Jest niezbędna do weryfikacji szkoły w Office 365. Jak ją dodać?

Więcej na temat:


Zobacz również:

Reklama:

Notes OneNote to genialna aplikacja. Bardzo ułatwia pracę nauczyciela. Można w niej zorganizować wszystko, co potrzebne jest nauczycielowi w pracy z uczniami: szkolną tablicę, pracę na lekcji, zadania domowe i wiele innych. OneNote jest wciąż mało znany wśród nauczycieli i innych użytkowników pakietu Office 365....

Reklama: