Przejdź do treści
Szkolenia i konsultacje z Microsoft 365 » Microsoft Office 365 » Office 365. Praca w chmurze. Wstęp dla początkujących – 8 listopada 2011

Office 365. Praca w chmurze. Wstęp dla początkujących – 8 listopada 2011

Jak ułatwić sobie życie przenosząc pracę do chmury?
Jak pracować wydajniej dzięki pracy w chmurze?

Zapraszam na pierwsze z cyklu webinarium o pracy w chmurze Microsoft Office 365.

Tu znajdziesz link do zapisu wydarzenia w serwisie facebook.

Tu jest zapis spotkania w serwisie YouTube.

Po webinarium wysyłam mailem imienne potwierdzenia uczestnictwa (dotyczy to również osób, które będą oglądały nagranie w późniejszym terminie). Żeby takowe otrzymać trzeba zostawić swoje dane na formularzu, który jest w tym linku.

Na webinarium odpowiem na następujące pytania:

  1. Co to jest „chmura”?
  2. Co to znaczy, że pracujemy w chmurze? (jak wygląda praca)
  3. Jakie są zalety pracy w chmurze?
  4. Jak zacząć pracę w chmurze?
  5. Jakie są najciekawsze funkcje w pracy w chmurze?

Podstawowym narzędziem do pracy w chmurze w Office 365 jest dysk OneDrive.

Dzięki jego wykorzystaniu otrzymujemy ogrom nowych funkcji. Ułatwiają one wiele codziennych czynności i podnoszą wydajność naszej pracy.

Na spotkaniu pokażę kilka konkretnych zastosowań:

  • Jak dostać się do chmury w Office 365? (nawigacja po Office 365)
  • Jak zapisywać dokumenty w chmurze?
  • Jak działa funkcja automatycznego zapisywania zmian wprowadzanych w plikach?
  • Jak najwygodniej pracować na zapisanych dokumentach? (synchronizacja)
  • Jak prawidłowo udostępniać dokumenty innym osobom?
  • Jak wyświetlać i przywracać starsze wersje plików przechowywanych w chmurze? (wersjonowanie)
  • Jak zorganizować współpracę nad dokumentami?
  • Jak dzięki chmurze oszczędzać miejsce na dysku komputera („Pliki na żądanie”)?
  • Jak chmura pomaga chronić najważniejsze pliki zapisane na komputerze? („Kosz drugiego poziomu”)
  • Jak wykorzystać chmurę do wykonywania automatycznej kopii zapasowej zdjęć i filmów z telefonu (aplikacja mobilna)