Przejdź do treści
Szkolenia i konsultacje z Microsoft 365 » Szkolenia Microsoft (Office) 365 » Szkolenie: Microsoft 365. Intranet – wewnętrzna sieć firmowa

Szkolenie: Microsoft 365. Intranet – wewnętrzna sieć firmowa

Cel szkolenia

Nauczyć się tworzenia i zarządzania intranetem w Microsoft 365 za pomocą SharePoint.

Korzyści dla firmy

  • Zwiększenie efektywności i współpracy między pracownikami
  • Poprawa komunikacji i przepływu informacji w organizacji
  • Wykorzystanie zaawansowanych funkcji SharePoint do budowania atrakcyjnych i funkcjonalnych witryn intranetowych

Czego nauczą się uczestnicy?

  • Jak planować i projektować intranet w Microsoft 365
  • Jak tworzyć i dostosowywać witryny SharePoint do potrzeb firmy
  • Jak zarządzać uprawnieniami i bezpieczeństwem intranetu
  • Jak dodawać i edytować treści na witrynach intranetowych
  • Jak wykorzystywać web części i aplikacje SharePoint do rozbudowywania funkcjonalności intranetu

Krótki opis szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą nauczyć się tworzenia i zarządzania intranetem w Microsoft 365 za pomocą SharePoint. Szkolenie obejmuje teoretyczne podstawy oraz praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi SharePoint.

Szczegółowy program szkolenia

1. Wprowadzenie do intranetu w Microsoft 365

  • Co to jest intranet i jakie ma cele
  • Przegląd możliwości SharePoint do tworzenia intranetu
  • Przykłady dobrych praktyk i zasad projektowania intranetu

2. Planowanie i projektowanie intranetu w Microsoft 365

  • Analiza potrzeb i wymagań firmy
  • Wybór odpowiedniej struktury i hierarchii witryn SharePoint
  • Projektowanie układu i wyglądu witryn intranetowych

3. Tworzenie i dostosowywanie witryn SharePoint

  • Tworzenie nowych witryn SharePoint w Microsoft 365
  • Dostosowywanie ustawień, nawigacji i motywu witryn SharePoint
  • Dodawanie i edytowanie stron na witrynach SharePoint

4. Zarządzanie uprawnieniami i bezpieczeństwem intranetu

  • Zrozumienie modelu uprawnień w SharePoint
  • Przydzielanie uprawnień na poziomie witryn, bibliotek, list i elementów
  • Zarządzanie grupami użytkowników i rolami w SharePoint

5. Dodawanie i edytowanie treści na witrynach intranetowych

  • Tworzenie i zarządzanie bibliotekami dokumentów, listami i kalendarzami w SharePoint
  • Dodawanie i edytowanie treści tekstowych, graficznych, multimedialnych i innych na stronach SharePoint
  • Korzystanie z funkcji współpracy i komunikacji w SharePoint (np. komentarze, polubienia, @wzmianki)

6. Wykorzystywanie web części i aplikacji SharePoint do rozbudowywania funkcjonalności intranetu

  • Zrozumienie czym są web części i aplikacje SharePoint i jak je dodawać na stronach SharePoint
  • Przegląd dostępnych web części i aplikacji SharePoint (np. wiadomości, ogłoszenia, wyszukiwanie, ankiety)
  • Dostosowywanie właściwości i ustawień web części i aplikacji SharePoint

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie – skontaktuj się ze mną.