Przejdź do treści
Szkolenia i konsultacje z Microsoft 365 » Produktywność w Microsoft (Office) 365 » Podnoszenie produktywności pracy (2). Zarządzanie zadaniami (2) w Microsoft Outlook – 23 listopada 2022

Podnoszenie produktywności pracy (2). Zarządzanie zadaniami (2) w Microsoft Outlook – 23 listopada 2022

Zapraszam na serię bezpłatnych webinarów o podnoszeniu produktywności.
Będzie to kilka spotkań poświęconych poprawieniu organizacji pracy. Będą one mały charakter warsztatowy.

Zarządzanie zadaniami (2)
23 listopada odbędzie się drugi webinar o zarządzaniem zadaniami.
Koncentrowali się będziemy na pracy osobistej, ale zahaczymy również o pracę w zespole.

(Darmowy?) Microsoft Office 365 + Metodyka
W czasie spotkania będę demonstrował narzędzia wchodzące w skład pakietu Microsoft Office 365 służące podnoszeniu produktywności. W narzędziach tych zaszyta jest metodyka pracy. Pokażę jak ją prawidłowo wdrożyć.
Pokażę skąd wziąć darmową i legalną licencję na Microsoft Office 365.

Dla kogo ten webinar?
Dla osób, które chcą usprawnić swoją pracę.

Kiedy, jak i gdzie?
Termin: 23 listopada 2022, godz. 18:00 – 19:30.
Spotkanie jest darmowe, ale wymagana jest rejestracja.

Jak dołączyć?
Spotkanie zostanie przeprowadzone w serwisie YouTube. Nie trzeba nic instalować.
Osobom, które się zarejestrują wyślę link do dołączenia. Rejestracja odbywa się przez stronę https://forms.office.com/r/0LyZe4pd5c

Potwierdzenie udziału
Uczestnicy webinarium otrzymają imienne potwierdzenia udziału.

Kim jestem?
Nazywam się Mirosław Grodzki. Jestem trenerem Microsoft Office 365.
Prowadzę szkolenia, konsultuję i doradzam. Pomagam przenosić pracę do chmury.
Więcej o mnie: https://www.michalin.pl/

W programie:
I. Jak wygląda zarządzanie zadaniami w Microsoft 365?
II. Zarządzanie zadaniami w Microsoft To Do – przypomnienie.
III. Integracja Microsoft To Do z Microsoft Outlook.
V. Sesja pytań i odpowiedzi.