Przejdź do treści
Szkolenia i konsultacje z Microsoft 365 » Poradniki » „ePUAP dla firm” – praktyczny poradnik

„ePUAP dla firm” – praktyczny poradnik

Czy można założyć ePUAP dla firmy? Jak najwygodniej podpisać plik sprawozdania przez kilka osób?

To tylko niektóre pytania, związane z podpisem elektronicznym. Postanowiłem zebrać tych pytań dużo więcej i odpowiedzieć na nie w praktycznym poradniku.

Dla kogo jest ten poradnik?

Poradnik napisałem przede wszystkim dla osób, które posługują się podpisem elektronicznym do celów biznesowych. Dużo informacji znajdą tu również osoby, które zamierzają wykorzystywać podpis elektroniczny do zastosowań osobistych.

W jakiej formie udostępniam poradnik?

Poradnik dostaniesz w formie elektronicznej, w formacie PDF.

Co znajdziesz w środku?

Poradnik zawiera 50 stron praktycznych rad.

Poradnik (1) systematyzuje wiedzę o podpisie elektronicznym i (2) zawiera konkretne informacje o zastosowaniu podpisu elektronicznego. Nastawiałem się przede wszystkim na przekazanie praktycznych porad i wskazówek. Dlatego też szczegółowo przedstawiam przykłady zastosowania platform ePUAP i GOV.PL w zastosowaniach firmowych i osobistych.

Wyjaśniam różnice między takimi pojęciami jak „profil zaufany”, „popis zaufany” i „profil ePUAP”. Zdarza się, że są one te traktowane jak synonimy. A nimi nie są.

Fragment poradnika do bezpłatnego pobrania

Chcesz się przekonać czy warto kupić? Możesz bezpłatnie pobrać fragment. Znajdziesz tam spis treści oraz dwa przykładowe rozdziały.

Ile kosztuje poradnik w pełnej wersji?

199 zł brutto. W celu zakupu skontaktuj się ze mną.